רדיו
פודקאסטים
מועדפים
chartable
12 פרקים | יזמות, קריירה והתפתחות אישית, מדע וטכנולוגיה
Podcast by איריס שור ושרון חלבני
טוען...
לאתר הפודקאסט
(2)
338
בואו להנות מכל הפודקאסטים עכשיו גם באפליקציה
מידע נוסף
רשימת פרקים
שם הפרק
תיאור
עלה לאוויר
אורך
איך באמת להיות פרודוקטיביים כשעובדים מהבית?!
איך באמת להיות פרודוקטיביים כשעובדים מהבית?!
הצג תיאור
הסתר תיאור
כמה החלטות חשובות אתם מנסים לקבל בכל יום? אתם פותחים את הבוקר ועונים למיילים? כמה פעמים במהלך היום אתם מפסיקים באמצע את המשימה שלכם כי מישהו מהצד השני של המחשב שלח לכם בקשה ״חשובה״? אם חייכתם לעצמכם או שעניתם בחיוב על אחת השאלות האלה, יכול להיות שהפרק הזה שעוסק בפרודוקטיביות בעבודה מרחוק הוא בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו, לפני שאתם פותחים את היום עבודה.
12 בנובמבר, 2020
00:06:18
האם בניית ברנד טוב זה חובה או בזבוז זמן?
האם בניית ברנד טוב זה חובה או בזבוז זמן?
הצג תיאור
הסתר תיאור
אחת הבעיות של סטארטאפים קטנים זה שאנחנו מאוד אוהבים לחשוב על עצמנו כחברות גדולות. יש מקומות שההשוואה הזאת יכולה לקחת אותנו קדימה ויש מצבים שזה בדיוק ההפך. למשל, ההתעסקות של איך נראה הלוגו, הצבע, והאם הכל אחיד בכל הפלטפורמות יכול לגזול זמן, אנרגיה ומשאבים חשובים. גם הניסיון לחקות ברנדים גדולים, לא תמיד יקדם אתכם...
22 באוקטובר, 2020
00:11:20
חופשת עבודה? הקונספט שאתם צריכים להכיר
חופשת עבודה? הקונספט שאתם צריכים להכיר
הצג תיאור
הסתר תיאור
הרעיון בחופשת עבודה זה לצאת לבד, עם המשפחה, או עם קולגה לחופשה, ולעבוד בזמן הזה. זאת אומרת שאתם מגדירים לכם מראש כמה זמן אתם עובדים ופחות או יותר מתי. בסרט הדוקומנטרי שנטפליקס עשו על ביל גייטס הוא משתף ששנים הוא נוהג לנסוע לשבוע חשיבה, וזה הזמן שבו הוא מצליח לעצור לרגע את החיים האינטנסיביים שלו, מתנתק מהכל, קורא הרבה, ומנסה לנתח את העתיד. הוא התחיל לעשות את זה עוד כשהוביל את מייקרוסופט.
15 באוקטובר, 2020
00:09:28
איך עושים A/B testing על קהל קטן
איך עושים A/B testing על קהל קטן
הצג תיאור
הסתר תיאור
נסביר בקצרה ש- AB testing זאת ניסוי שמתבסס על זה ששולחים חלק מהטראפיק לורסיה שונה ורואים איך זה מתפקד ביחס למקור. זה קונספט שעובד טוב לחברות גדולות עם מאות אלפי מבקרים ומעלה אבל מה קורה אם אתם סטארטאפ צעיר? או אם אתם B2B ומטבע הדברים יש לכם קהל קטן של כמה מאות או אלפי מבקרים בחודש? אם תנסו לחקות את המתודולוגיה ותעשו A/B testing, אתם עלולים להיכנס למלכודת. למה? תאזינו לנו ותגלו...
08 באוקטובר, 2020
00:11:52
הדרך החכמה לעשות רימקטינג
הדרך החכמה לעשות רימקטינג
הצג תיאור
הסתר תיאור
רימרקטינג/ריטרגטינג זה משהו שלפעמים נתפס כמו סופר כוח שבעזרתו ניתן להגיע לכל לקוח והרבה פעמים רואים שזה משהו שולי, שזה Nice to have ולא יותר מזה, אז היום נבין איך אפשר להגיע לתוצאות יותר טובות ונדבר גם על המינוסים וההגבלות של הערוץ הזה.
29 בספטמבר, 2020
00:08:27
חמש דרכים ללמוד מה בדיוק המתחרים שלכם עושים
חמש דרכים ללמוד מה בדיוק המתחרים שלכם עושים
הצג תיאור
הסתר תיאור
אם תהיתם פעם, למה המתחרים שלכם מדורגים גבוה יותר מכם במנועי החיפוש, או למה הם מקבלים יותר אהבה מהקהל הפוטנציאלי, הפרק הזה בשבילכם. בעזרת הכלים והאסטרטגיות שנשתף כאן, תוכלו ללמוד על המתחרים שלכם, על אסטרטגיות השיווק שלהם וכך להבין מה הם הצליחו לפצח, איפה הקשיים שהם נצבים בפניהם ואיפה יש הזדמנויות - כלומר, מה המתחרים שלכם עדיין לא עושים. [00:24] הנושא של הפרק: חמש דרכים ללמוד מה בדיוק המתחרים שלכם עושים. [00:45] כשנגשים למוצר חדש או בעיה חדשה אפשר לעשות Reverse engineering ולהבין אילו מסרים עובדים טוב לחברות אחרות, מתוך הנחה שאם משהו עובד טוב יעשו יותר ממנו ואם משהו לא עובד טוב יפסיקו אותו מהר. [02:49] לחפש את השם של היזם/החברה/דמויות מפתח, לקרוא מאמרים ולהקשיב לפודקאסטים שלהם. [03:43] עובדים בכירים שעזבו חברה, מרגישים יותר חופשי לשתף במידע פנימי. [04:00] להתקשר כלקוח פוטנציאלי ולבקש דמו. [05:25] כלים נוספים שמאפשרים לנתוח ערוצים שעובדים טוב אצל המתחרים, מילות מפתח, פעילות SEO ועוד: SimilarWeb, Builtwith, SEMrush, Ahrefs [07:13] אסטרטגיה שנויה במחלוקת היא להזמין לראיון עובדים מחברות מתחרות, בלי כוונה אמיתית להעסיק אותם, והם נותנים המון מידע. תשתפו אותנו איך אתם מרגלים אחרי המתחרים שלכם, נשמח לנסות כלים ואסטרטגיות חדשות. ואנחנו מבטיחות לשתף בתוצאות: https://www.yellowmarketing.xyz/
23 בספטמבר, 2020
00:10:30
כל הטיפים לעבודה נכונה עם פרילנסרים מחו״ל
כל הטיפים לעבודה נכונה עם פרילנסרים מחו״ל
הצג תיאור
הסתר תיאור
העסקה וניהול פרילנסרים מחו״ל זה אחד הכישורים ההכרחיים עבור אנשי שיווק היום, כי זה מאפשר להוציא במהירות הרבה משימות שלא דורשות מחשבה ושיקול דעת, ולהתרכז בעיקר. באוריבי, כמעט כל משימה שאפשר להסביר אותה מאוד טוב והיא סגורה, אנחנו משתדלות להוציא החוצה, וזה מאפשר לנו להיות גמישות, ולזוז הרבה יותר מהר.
16 בספטמבר, 2020
00:12:25
איך לבנות משפכים (פאנלים) שבאמת מספרים את הסיפור של מבקרים באתר
איך לבנות משפכים (פאנלים) שבאמת מספרים את הסיפור של מבקרים באתר
הצג תיאור
הסתר תיאור
אחד התפקידים החשובים ביותר שלנו כאנשי שיווק הוא לנתח את הפאנלים באתר ולהבין באיזה שלב המבקרים מאבדים עניין ועוזבים, ולמה. הרי לא היינו רוצים להזרים מים לצינור שיש בו חור, ולכן לפני שאנחנו מזרימים עוד טראפיק לאתר, אנחנו צריכים להבין אם יש נזילות ולתקן אותן.
16 בספטמבר, 2020
00:08:38
איך להיכנס לערוץ שיווק חדש בשיא ההצלחה
איך להיכנס לערוץ שיווק חדש בשיא ההצלחה
הצג תיאור
הסתר תיאור
האם כדאי להשקיע שעות על גבי שעות ביצירת תכנים, בין אם זה כתבה באתר נחשב, בלוג חברה, או וובינר ואז לגלות שהתוכן לא ממיר או שהקהל שלכם לא נוהג לרכוש לאחר חשיפה לסוג כזה של תוכן? או שכדאי לקפוץ למים, עם השקעה מינימלית ואז להסתכן בלשרוף את עצמכם ולהיתפס פחות מקצועיים?
16 בספטמבר, 2020
00:11:41
למה בניית מערכת UTMs טובה זה הדבר הכי טוב לשיווק שלך
למה בניית מערכת UTMs טובה זה הדבר הכי טוב לשיווק שלך
הצג תיאור
הסתר תיאור
תשתמשו ב-UTM בכל מקום שאתם יכולים לשלוט עליו, כי זה מה שיאפשר לכם בסוף לעשות אופטימיזציה חכמה יותר. אם תקפידו על כללי המפתח שנשתף בפרק הזה, תגלו שזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.
16 בספטמבר, 2020
00:07:10
טען עוד פרקים...
עוד פודקאסטים שיעניינו אותך
בול בפוני
Ear Catcher- פודקאסט על פרסום, שיווק וקריאייטיב
דאבל אימפקט
JUICYTALK PODCAST | ג׳וסיטוק עם ריי שגב
נדלניר | מדברים נדל"ן ועסקים NADLANIR
סטודנטים שיודעים - הפודקאסט
חמצן מגיע לראיון עבודה
מיקוד, השראה וחיבור אנושי עם מיקי ברקל
המצפן
משחקי העושר
בר-דעת
רעיון עבודה. ניהול,שווק, קריירה