מאני טיים / Money Time - הפודקאסט הפיננסי של צחי גרוסמן
המלחמה גדעה את שגרת החיים, ובתוך כך גם את שגרת העסקים. בעלי עסקים רבים מנסים לשחזר בימים אלה את גל ההצלחה העסקי שנמחק בשבעה באוקטובר, וחלקם לא בטוחים מאיפה להתחיל את מלאכת השיווק. יש מי שממשיכים לקדם את עצמם בגוגל, אחרים חידשו קמפיינים בפייסבוק, אבל מהמלך האמיתי של הסושיאל יש עדיין מי שחוששים. אז מה הסיפור של הטיקטוק, במה החוקים שלו שונים מכל פלטפורמת סושיאל אחרת, ומה הכללים שמוכרחים לדעת? הזמנתי לשיחה את המומחית שלי לשיווק עסקים בטיקטוק, עמית מועלם.