The Engagement Lab

פרק 2: הצעות ערך, עונג ודאטה

08/08/2024
00:41:09
בפרק השני של “The Engagement Lab”, עדי שמורק ויהב לוי דנים בחשיבות הצעת הערך, יצירת עונג (delight) ודאטה 1. השפעת הצעות הערך (Value Propositions) על יצירת אנגג’מנט וכיצד להתאים את ההצעות הללו לפרופיל הלקוח האידיאלי (ICP). 2. תפקיד הדילייט (Delight) בהפתעות והוספת שכבות ערך נוספות ללקוח לאורך זמן. 3. שימוש בנתונים והבנת מוטיבציות לקוחות כדי ליצור מוצרים שמחזירים ערך לחברה ומשפרים את חווית הלקוח. אם אתם רוצים לדעת איך לגרום ללקוחות שלכם לחזור ולהשתמש במוצר שלכם שוב ושוב, זה הפרק בשבילכם. יאללה, מתחילים!