פרק שלישי: מסע הלקוח, טקסים ובעלות על הרגע
בפרק השלישי של הפודקאסט, דנו במספר נושאים מעניינים:
בעלות על רגע בתוך המסע של הלקוח: דיברנו על איך מותגים כמו קיטקט מצליחים לקחת בעלות על רגעים ייחודיים בחיי היומיום של הלקוחות שלהם, כמו רגעי הפסקה, וכיצד ניתן ליישם גישה זו בעולמות הדיגיטליים.
השפעת הרגלים וטקסים על חוויית המשתמש: דנו כיצד הרגלים וטקסים יומיומיים יכולים להשפיע על חוויית המשתמש עם מוצרים דיגיטליים, ומה החשיבות של חיבור בין מוצר לבין הריטואלים היומיומיים של הלקוחות.
זיהוי סוגי לקוחות ואינטראקציות בהתבסס על מוטיבציות: שוחחנו על הדרכים לזהות סוגי לקוחות שונים בהתבסס על מוטיבציות פסיכולוגיות, ואיך להשתמש במידע זה כדי לשפר את האינגייג’מנט והערך שהמוצר מספק ללקוחות השונים.
הפרק היה ממוקד בהבנה עמוקה של איך לייצר חיבור משמעותי בין המותג ללקוחות באמצעות הבנה מדויקת של הרגעים, ההרגלים והאינטראקציות שמניעים אותם.