פרק 9 | פסיכולוגיה בשיווק ומיתוג - עם דניאל אוחנה
03/03/2021
01:01:59
אנשי שיווק ופרסום עושים שימוש נרחב בכלים פסיכולוגיים בכדי להניע אנשים לפעולה. בשיחה עם דניאל אוחנה, אסטרטג שיווק, ניסינו להבין באלו כלים מעולם הפסיכולוגיה הם משתמשים? איך יוצרים חיבור רגשי עם מותג? כיצד מייצרים תחושה של זהות ושייכות למוצר? מה הופך את הקמפיינים של נייקי ואפל למוצלחים מבחינה פסיכולוגית? ואיך מייצרים קמפיין פוליטי שמפעיל אנשים מבחינה רגשית.
לדיון ותגובות על הפרק: 'סטייט אוף מיינד' בפייסבוק