

298: הכל על PLG ו- SLG: השיקולים שבבחירת אסטרטגיית צמיחה (ערן זינמן ורועי מן)
31/03/2025
00:37:05
מה השיקולים בבחירת מסלול Go To Market? מה המשמעות של Sales Led Growth ו-Product Led Growth ומה ההבדל ביניהם? ואילו אתגרים יש בכל אחד ממסלולי הצמיחה? בחירת אסטרטגיית צמיחה של סטארטאפ היא החלטה מורכבת וכזו שמשפיעה על כל אזור בחברה, משלב פיתוח המוצר ועד לאופן שבו היא מגיעה ללקוחות חדשים. בסדרת פרקים חדשה אנחנו נשתף בדרך של מאנדיי בבחירת מנוע הצמיחה שלה - תחילה בהתבסס על המוצר בלבד, ולאחר מכן בשילוב מערך מכירות. בפרק הראשון אדוה שיסגל יושבת עם רועי מן וערן זינמן, המייסדים והמנכ״לים של החברה, לשיחת מבוא על תחילת הדרך. הם משתפים איך הסתכלו על מאנדיי כחברה שבה ״הכל הוא מוצר״ והבטיחו שלא יהיו בה אנשי מכירות, למה זה עבד מעולה לאורך תקופה ארוכה, וגם - למה בסוף נתקלו בקיר והחליטו להוסיף לאסטרטגיה בכל זאת אנשי מכירות. בפרקים הבאים בסדרה נתמקד גם בשינוי שההחלטה הזו הובילה במוצר עצמו, במכירות ובמרקטינג. קישור למאמר עליו דובר בפרק ------ מוזמנים להצטרף אל קבוצת הפייסבוק שלנו ולהמשיך את השיח - www.facebook.com/groups/startupforstartup/ ניתן למצוא את כל הפרקים ותכנים נוספים באתר שלנו - https://www.startupforstartup.com/ See omnystudio.com/listener for privacy information.