הידעת? אחד מתוך חמישה ישראלים נוהג ברכב שנקנה בכלמוביל, חברה שנוסדה כבר בשנת 1906 וכיום כוללת 1,300 עובדים בפריסה כלל-ארצית. בחברה בחרו לטפל כבר היום באתגרי המחר - עולם שבו יש צורך ליצור מערכת יחסים עוטפת וכוללת עם הלקוחות, לא רק במעמד המכירה אלא גם שנים לאחר מכן.דורון פלח, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בחברה, מספר על הטרנספורמציה הדיגיטלית שבחרה החברה לקחת על עצמה: איך מתכוננים לשינויים ניהוליים, טכנולוגיים ובעיקר ארגוניים? איך מנהלים את כל נקודות המגע עם הלקוח - וגם עם העובדים?איך עושים זאת in-house ותוך כדי תנועה? וכיצד שומרים על העובדים בתוך החברה ומתווכים להם את השינוי בצורה נכונה?