כל עסק, לצערנו הרב, מתמודד בשלב כזה או אחר עם לקוחות לא מרוצים. זה קורה, זה טבעי, זה ידוע. אבל מה קורה כשמגלים שחוסר האמון וחוסר שביעות הרצון נובעים בעצם מחוסר תקשורת בין המחלקות השונות שמשרתות את הלקוח? איך מחזירים את האמון בתוך החברה ומחוצה לה?בפרק מיוחד מתארח איתי מרגלית, כיום סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, אך בעל עבר עשיר לא רק בעולם העסקי, שיספר לנו איך ולמה הגיע לתפקידו הנוכחי ואיך מתמודדים עם אתגר שכזה והופכים אותו להצלחה.