"עוברים מ'טוב' למצוין' ומתפתחים יחד עם הלקוחות". כך מגדירה במשפט אחד עדי פנחס, מנהלת שירותים ותהליכים בחברת טמבור, את התהליך שעברה החברה בשנים האחרונות. טמבור, שלפני 85 שנה החלה את חייה כחנות צבע קטנה ומשפחתית בצפת, צמחה והפכה לחברת צבע וחומרי בנייה גלובלית וחדשנית, החולשת על תחומים רבים.בעיני עדי פנחס, האתגר הגדול ביותר היה להשאיר את החברה רלוונטית בתחום השירות.וכדי לעשות זאת, היה צורך לא רק לראות את הלקוחות ב-360 מעלות אלא גם להבין בדיוק מה הם רוצים, ובעיקר – להישאר אנושיים. כך נולד המסע המשותף של טמבור וסיילספורס, שבסופו יכול כל לקוח יכול לבחור כיצד, מתי ואיפה לקבל את השירות.