בואו ניקח חברה מצליחה שדיברנו עליה בעבר, נגיד... מיטרוניקס. כיצד חברה כזו ריווחית יכולה לבצע שינויים על מנת להמשיך להוביל את השוק ברווחיות גם בעשור הבא ולא להיתקע בצמיחה? איך אפשר לשנות דבר מצליח לדבר מצליח יותר? לפני מספר חודשים השתתף בפרק המנכ"ל היוצא של חברת מיטרוניקס וסיפר על הצלחתה של החברה (המייצרת רובוטים לניקוי בריכות) באתגרים השונים. היום, בפרק מיוחד שבוצע לראשונה בכנס לייב, התארח המנכ"ל המכהן של מיטרוניקס, שרון גולדנברג שסיפר לנו כיצד חברה מצליחה שמחזיקה מעל 2 מליון רובוטים לניקוי בריכות יכולה להמשיך לצמוח ולכסות את שאר הבריכות בדרך מהירה ויעילה יותר. כיצד ניתן להגדיל את כמות הלקוחות בדרך שונה מזאת שפעלה עד עכשיו? והאם תהליך השינוי הצליח?