100 מדינות, 20 שפות, 32 מיליון לקוחות ופלטפורמה אחת שמנגישה לכל לקוח ולקוח את עולם ההשקעות. eToro, חברה ישראלית המתמחה בעולמות הפינטק, נוסדה במטרה לממש חזון בסיסי: הנגשת עולם ההשקעות לכל מי שירצה ללמוד זאת - ולעסוק בכך. מירי אביהו, Business Process Manage בחברה, מספרת כי האתגר הגדול של החברה היה להביט קדימה ולהפוך את המושג הבומבסטי "הלקוח במרכז" לעניין מרכזי, פשוט וכזה שניתן לניהול מיטבי. וכן, גם כאשר מדובר בעשרות מיליוני לקוחות מסביב לעולם. בעולם של כמויות אדירות של דאטה - כיצד מבינים לעומק מה באמת צריך הלקוח, מה באמת הארגון שלך יודע להכיל – ובעיקר, איזה מהחלומות שלנו יעזרו לנו לשים את הלקוח במרכז ולתת לו ערך אמיתי?