"הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד, היא להמציא אותו", אמר הוגה הדעות פיטר דרוקר. וזה בדיוק מה שקרה ביום בהיר אחד, כשאחת מחברות המשקאות המובילות והוותיקות בישראל החליטה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, כשאין כאבים והחברה מתפקדת טוב יותר מאי פעם.למרות שכולם היו מרוצים מהמצב הקיים, יצא יוסי כהן, סמנכ"ל מערכות המידע של טמפו, למסע בדרך למציאת הפלטפורמה המנצחת. הוא מספר על ההחלטה להיות חברת המשקאות הראשונה שמובילה ומבצעת שינוי מקיף בכל מערך השיווק והמכירות, בדגש על מבט אל העתיד לבוא.כיצד מגייסים את העובדים ומציגים בפניהם היתרונות כשהצרכים נסתרים מן העין? איך הטרנספורמציה הועילה להתנהלות מול הלקוחות? ומיהו למעשה האויב הכי גדול של הטרנספורמציה הדיגיטלית?