פרק 9: מה חשוב יותר למותג: פרסום או אינטואיציה? | הסיפור של קרן שחם
28/02/2021
01:28:28
לקרן שחם היו הלא מעט הזדמנויות לקטוף את התהילה, היא קטפה את התואר נערת ישראל בתחרות מלכת היופי וזכתה במקום הראשון בראליטי הדור הבא 24/7. אחלה סיפתח אם אתן שואלות אותי... אבל בכל פעם כזאת היא הרגישה שזה לא זה ועלול לגזול ממנה מחיר שלא היתה מוכנה לשלם.
לכן ויתרה על כמה 15 דקות תהילה כאלה ובחרה לתפוס את מקומה דווקא מאחורי הקלעים כמאפרת בתעשיית האופנה. היא עבדה על סטים של קמפיינים והפקות אופנה גדולות ולא הרבה ידעו כמה קרובה היא היתה מלהיות שם באור הזרקורים.
בפרק המרתק הזה היא מספרת על המסע שלה והיא עושה את זה הכי אמיתי (כי אין אצלה אופציה אחרת). דיברנו על הבחירה לוותר על הזדמנויות ולהשאר אנונימית, כמה קשה זה ללכת עם תחושות הבטן ולא להתפשר בדרך להגשמה כשבמסביב מכבש לחצים יח״צני שסוגר עלייך מכל הכיוונים ולמה דווקא מצאה בהומור את הדרך שלה לביטוי עצמי מלא.