אבי שוסהיים הוא מנהל מחלקת הלמידה בחברת AT&T, כבר למעלה מ11 שנה (ככה זה כשאתה עוסק בתחום שאתה מלא תשוקה אליו).
הוא הקים את מחלקת הלמידה בארגון שמטרתה בראש ובראשונה להנגיש פתרונות למידה שונים לעובדי החברה על מנת לפתח אותם מבחינה מקצועית ואישיותית.
שוחחנו על מהות התפקיד, מה מאפיין את אנשי הלמידה בארגון ואיזה פונקציות שונות יש לו בצוות?
ניסינו להבין איך מחליטים אילו קורסים לפתח, על מה הצוות שלו נמדד וגם מה המוטיבציה של האנשים בארגון עצמו ללמוד.
אבי סיפר לנו איך בנה רשת מדריכים פנימית, מה הכוונה ללמידה היברידית וגם איך הקורונה השפיעה על הרגלי צריכת תוכן.
בנוסף סיפר לנו אבי מהו הקורס הכי מבוקש בשנה האחרונה ושיתף אותנו בכמה טיפים מעולים ומקורות ידע על מנת להכנס ולהתפתח בתחום.