שירות לקוחות בעידן הרשתות החברתיות הפך להיות מורכב יותר. אם פעם התגובה היתה מגיעה באפיק דיסקרטי, היום היא מגיעה פומבית, ברשת ויכולה להגיע ברשת ולצבור אהדה, תלונות נוספות וליצור נזק למוניטין של המותג או העסק - לא משנה הגודל.
הפרקטיקה שהתפתחה היא לחלק בין מי שיוצר את התוכן "המגניב" לדף לבין מי שמטפל ב"תיק" הזה של לענות ללקוחות, אבל דומה שציפי צ'סטר, מנהלת שירות הצרכנים של שטראוס, שברה את הפרקטיקה ומצאה את הדרך לענות באופן ענייני, משעשע ומצנן, ושווה להקשיב לתובנות שלה ולמה שיש לה לומר.