עוד פודקאסט לכאבי גדילה

[כאבי גדילה] מורה נבוכים לגיוס מנהל המוצר הראשון - חלק ב׳: הגדרת תפקיד ומה תוכלו ללמוד מחברות ענק

23/10/2019
00:38:53
תמי ברונר הצטרפה בתחילת 2019 לצוות ההשקעות בקרן ורטקס, כ"אקזקיוטיב אין רזידנס". היא מחזיקה בניסיון של למעלה מ-15 שנה בפיתוח תוכנה וניהול מוצר. לפני שהצטרפה לורטקס, שימשה כסמנכ"לית מוצר בחברת ורוניס, עוד מימיה כחברת סטארטאפ ועד להנפקתה המוצלחת בנאסד"ק, שם הובילה את התכנון האסטרטגי, פיתוח קו המוצרים של החברה, וניהלה צוות של למעלה מ-40 איש. בעברה הקימה חברת סטארטאפ בתחום המובייל, וניהלה פרויקטים בתחומי הביג-דאטה והסייבר במהלך שירותה הצבאי. בחלק השני של הפרק התמקדנו בהגדרה של תפקיד מנהל המוצר - איך חברות ענק כמו גוגל, ספוטיפיי ופייסבוק מגדירות את ניהול המוצר אצלן ומה חברות קטנות יכולות ללמוד מהן? וגם, על איך ולמה שיטות העבודה של צוות הפיתוח שלכם היום, יכולות להשפיע על מהירות ההגעה לפרודקט מרקט פיט ולקביעת סדר העדיפויות בסטארטאפ. -- עוד פודקאסט על כאבי גדילה" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארטאפים". את הסדרה מובילה נעמה זלצמן-דרור, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקרן Vertex Ventures.See omnystudio.com/listener for privacy information.