אנחנו מעולים בדחיית שיחות קשות, למרות שמבחינה רציונאלית אנחנו מבינים שלא תמיד זה הדבר הנכון. אנחנו נעדיף להבליג, להתבשל בתוך עצמנו, לקוות שדברים יסתדרו מעצמם אבל הרבה פעמים הם לא. אז איך אפשר לנהל שיחות קשות במקום העבודה בצורה אפקטיבית? איך נוכל לזהות שיחה קשה כשהיא מגיעה? איך ניתן להתכונן אליה בצורה אופטימלית? איך נוכל לנהל שיחה אפקטיבית על בקשת העלאת שכר וקידום או שיפור תנאים (מהצד של העובדים אבל גם המנהלים)? איך נוכל להתמודד עם שיחות כאלה, כשהן מגיעות ״בהפתעה״, ללא הכנה מוקדמת? מה אני יכולה לעשות בסיטואציה שקיבלתי התחייבות מהמנהל.ת או מהעובד.ת שלי שיעשו משהו והיא לא קוימה? ואיך מתמודדים עם דחייה? כדי לפצח את הנושא הטעון הזה, שוחחתי עם עו״ד מיכאל צור, מומחה למשא ומתן, ניהול משברים וגישור. יחד שוחחנו על הפרקטיקה של ניהול שיחות קשות במקום העבודה, בעיקר כשאנחנו לא מרוצים מהקיים וצריכים לבחור איך להגיב. -- "עוד פודקאסט על כאבי גדילה" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארטאפים". את הסדרה מובילה נעמה זלצמן, People and Organizational Development Consultant בחברת PwC.See omnystudio.com/listener for privacy information.