עליית הריבית במשק משפיעה על כולם, אך בעיקר על מי שעבודתם מושפעת ממנה באופן ישיר – וביניהם גם יועצי המשכנתאות. כשהריבית עולה – הציבור קונה פחות נכסים, וכשהציבור קונה פחות נכסים – הביקוש למשכנתאות יורד. בשפל הנוכחי חשוב שכל יועץ ויועצת יזכרו שהמצב לא יישאר כך לנצח, ולכן חשוב לפועל באופן מחושב כדי לצלוח את התקופה הנוכחית מבלי לקרוס. מילת המפתח כאן היא: שיווק. כן, גם בעת הזו. ואולי בעיקר בעת הזו. אורן שלו מפצח את מתכונת השיווק המדויקת גם לתקופת השפל יחד עם נטע אלמוג-לייבוביץ', מנהלת השיווק שחצתה את הקווים.
--------------------
האזנתם ואהבתם? מעולה. יש לנו עוד המון חומרים מעשירים בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להירשם ולהצטרף למועדון 'פוקוס', שם ממתינים לכם תכנים מקצועיים נוספים וכמובן גם הפודקאסט שלנו בגרסת הבמאי המלאה.