האינסטגרם הכתיר באופן רשמי את המותגים האנושיים לכוח כלכלי, תרבותי וחברתי מכריע בזירות מקומיות ובינלאומיות כאחת. אבל מה זה באמת אומר, להיות מותג אנושי? מה המחיר שאנחנו משלמות על הנוכחות שלנו בפרונט, כיצד נצליח לייצר לעצמנו שפה אישית מובחנת בתקופה של כאוס מידע, מה ההבדל בין שיווק עצמי לסיפור האישי שלנו וכיצד נצליח להחליט על מה לדבר, ומה להשאיר בצד: על כל הנושאים האלה ורבים אחרים דיברתי השבוע עם האורחת המיוחדת שלנו, האחת והיחידה - נועה רוזין. מגישת טלוויזיה, עורכת, יוצרת תוכן וסטוריטלרית יוצאת דופן מובילה בתחומה, רוזין מגיעה למשרד הורוד כדי לדבר על כל מה שמעניין וחשוב לדעת על בניית מותג אנושי קשוב, מכיל ואותנטי בעידן הדיגיטלי.