ה-TTM היתרון האסטרטגי של ארגונים בעידן אי הוודאות והשינויים המהירים - עמוס שפירא
29/04/2021
00:14:04
רווין אמר : "לא החזק ביותר ולא החכם ביותר מבין המינים שורד אלא זה שמתאים עצמו לשינויים מהר וטוב יותר" מה באמת היה היתרון של רשת הסופרמרקטים Walmart על K-mart שכשלה, למרות שהיו לה אותן חנויות ומדפים ומוצרים ואפילו אותם עובדים ומנהלים? או מה היתרון של שופרסל ורמי לוי על קואופ' הרבוע שכשלה ? איזה יתרון יחסי יכול להיות בעידן בו הכול משתנה במהירות והידע זמין לכולם? למה מהירות ה- Time To Market ה- TTM של ארגונים הופך להיות הגורם החשוב ביותר להצלחה , לעיתים יותר חשוב מאסטרטגיה יוצאת דופן או מנכל גאון ? היכולת לזהות שנויים ולהשתנות במהירות היא היכולת החשובה ביותר של ארגונים בעידן של שנויים מהירים מה התכונות החשובות והמשותפות לטיל מודרני ולארגון מודרני? מהדקה ה11:35-מספר רעיונות איך מייצרים את מהירות ה- TTM ? על כך ועוד בפרק הזה