היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את מילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג.
[00:53] הנושא עליו נדבר:איך לחיות ולהמחיש את סיפור המותג בצורה עקבית ובכל הפלטפורמות.
[01:02] עוד קצת פרטים על מילה פינקלשטיין.
[01:43] מה זה סטוריטלינג?
[04:09] כשיש לנו נרטיב, נמחיש אותו ונבטא אותו בצורה שונה בכל פלטפורמה.
[04:43] כעת ננתח את ׳קאספר׳ אחד המותגים המסקרנים בעולם שהוקמו ב-2014 והשווי הנוכחי שלו עומד על 1.1 מיליארד דולר ונלמד איך המותג המטורף הזה, מיישם וחי את המסרים שלו באמת ובתמים, בכל פלטפורמה או נקודת מגע עם הלקוחות הפוטנציאלים.
[06:00] מסר ראשון: שינה טובה ונוחה יכולה להתקיים רק בזכות מדע, טכנולוגיה וחדשנות.
[06:30] איך המסר בא לידי ביטוי ביוטיוב.
[07:00] איך המסר בא לידי ביטוי בפייסבוק.
[07:35] מסר שני: כדי לישון טוב צריך לאמץ דרך חיים.
[07:50] איך המסר בא לידי ביטוי במוצרים הנלווים שלהם.
[08:00] איך המסר בא לידי ביטוי בבפלטפורמות נוספות כמו: פודקאסט, אירועים חיים, התיאור של אנשי המכירות ועוד...
[09:13] מסר שלישי: חווית לקוח.
[09:26] איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל אדס
[10:37]איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל שופינג.
[11:20] מאיך המסרים של ׳קאספר׳ באים לידי ביטוי גם בתרבות הפנים ארגונית?
[12:00] טיפ סיכום ממילה ליזמים ואנשי השיווק שמאזינים לנו.
[12:39] תודה רבה למילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג.