איך נראה עולם הפרסום מהצד החרדי?
השבוע אירחתי את משה לוינגר, הבעלים של 'סמארט קליק' - משרד פרסום דיגיטלי למגזר החרדי וביחד ניפצנו מיתוסים לגבי המגזר החרדי ועל הטענה שחרדים לא צורכים תוכן באינטרנט.
משה סיפר שעבורו להוביל את עולם הדיגיטל החרדי זו שליחות, לחבר בין הדור הצעיר והמבוגר יותר, לפתח את עולם המסחר דרך הדיגיטל ולקדם את המגזר החרדי קדימה.
משה סיפר על צעירותו לפני ואחרי שפגש בעולם הפרסום, על למה המילה "נוער" מהווה אצלם במגזר קונוטציה שלילית, על עולם המשפיענים והמשפיעניות החרדיים ועל למה חשוב להתמודד עם קדמת הטכנולוגיה ולהבין את השפה שלה.
מוזמנים.ות להאזין