לבן על שחור - פרק 65 - הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צריך לצאת מרוצה
10/02/2022
00:31:37
בפרק 65 בפודקסט לבן על שחור שיתפתי מהנסיון שלי בניהול לקוחות.
נושא ניהול לקוחות הוא נושא שהמון משווקים ובעלי עסקים נופלים בו משום שכמעט תמיד יש פערים שצריך לגשר בין הדבר שנכון לעשות מהבחינה המקצועית לבין הדבר שהלקוח רוצה/מבקש.
בפרק דיברתי וחלקתי תובנות וכלים להתמודד עם מצבים רבים בניהול הלקוח
נושאים מתוך הפרק:
האם תמיד כדאי להקשיב ללקוח?
מה הטעות שאני מנסה להמנע ממנה ועדיין נופל נופל בה גם היום?
האם יש דבר כזה בכלל ״צודק״
איך מגשרים על פער מקצועי?
האם טעות בהחלטת הלקוח היא טעות שלנו?
מה יקרה עם רק נקשיב ללקוח?
מה המטרה העיקרית שלנו בתור נותני שירות?
האם להוביל ולנהל לקוח משתלם מהבחינה הכלכלית?
לקהילת הפודקאסט
https://www.roy-ribak.co.il/5vni
לקורס שיווק דיגיטלי בZoom
https://roy-ribak.co.il/zoompage
לבלוג באתר שלי
https://roy-ribak.co.il/blog
לקורס הדיגיטלי
https://roy-ribak.co.il/digital-course/