צניעות ולמידה מתמדת - שני ערכים שמובילים את נעמי פרקש. כך, אחרי עשור של ניהול ההון האנושי בחברת Taboola וצמיחה מטורפת מ-25 עובדים ל-1432 במשמרת שלה, היא מגיעה לסטארטאפ Healthy לתפקיד בכיר של Chief Human Resources Officer ובוחרת כצעד ראשון להכיר דווקא את השטח מקרוב: נעמי מבצעת אבחון ארגוני מעמיק בצורת 153 שיחות אישיות עם כל אחד ואחת מעובדי החברה. מה עומד מאחורי ההחלטה הזו ואחרות בדרכה הייחודית של נעמי? ואיך זה להגיע עם תפישות HR מגובשות לתוך חברה צומחת עם תפישה מבוססת משלה? האזינו לפרק>