איתן: “פיבר הוא סטארט-אפ ישראלי שנמצא בטופ 250 אתרים בארה”ב. אולי תוכל לספר לנו מה זה פיבר.”
מיכה: “פיבר הוא בעצם מרקטפלייס קלאסי של שני צדדים - מוכרים וקונים. אפשר לחשוב עליו כמו אמזון, רק לא של מוצרים אלא של שירותים. הרעיון הוא להוריד את כל החיכוך שיש במשא-ומתן בין אנשים ולתת לפרילאנסרים דרך לארוז את הכישורים שלהם בדרך של מוצר.”
דוד: “בעצם במקום לחפש מעצב גרפי כדי לעצב לוגו, ולך תדע כמה זה יעלה ואיך יראה התהליך, אני יכול להכנס לקטלוג ולקנות לוגו ב-5$.”
הצטרפו לאימייל השבועי שלנו בשביל לקבל הודעה על פרקים חדשים, לינקים לדברים שדיברנו עליהם, ודרך קלה לשאול אותנו שאלות