Shipping, או השקות מוצר, הוא נושא שמעסיק אותנו הרבה. ניהול חברה שמונחה לפי הצורך לשחרר תוצרים הוא מסגרת מחשבתית שמסייעת ללימוד מהיר על ערך המוצר ומונע התחבטיות שגורמות לדחיינות מיותרת.
בפרק אנחנו עוסקים בשאלות של האם בהשקה של מוצר או גרסא יש ערך בפני עצמה, מדוע זה ציר מרכזי בהתנהלות של חברה ומדוע חשוב להשיק מהר למרות שיש לרבים מאיתנו נטיה להביא את המוצר לשלמות לפני שאנחנו מראים אותו לעולם. כל זאת, עם דוגמאות, בפרק הזה של השבוע.
הצטרפו לאימייל השבועי שלנו בשביל לקבל הודעה על פרקים חדשים, לינקים לדברים שדיברנו עליהם, ודרך קלה לשאול אותנו שאלות