סיפור סטארטאפ קלאסי: בונים משהו, מספרים על זה לאנשים וזה לא ממש עובד. היוזרים לא חוזרים, הלקוחות לא רוצים לשלם, וזה גם לא נראה כאילו שינוי קטן הולך לעשות את ההבדל. מגיעה השאלה - ״האם כדאי לעשות משהו אחר? האם כדאי לעשות פיבוט?״.
הרבה חברות התחילו עם כיוון אחד וסיימו עם כיוון אחר. השבוע אירחנו את עידו יבלונקה. עידו מינכ״ל את קלאריטי ריי שנמכרה ליאהו שנה שעברה, אבל לפני שהם נמכרו הם בכלל התחילו עם משהו אחר שלא עבד, אז הם עשו פיבוט שהוביל למכירה.
אז מה זה בכלל פיבוט? ואיך יודעים עם עכשיו זה הזמן הנכון לשנות כיוון? כשעושים פיבוט איך מתקשרים את זה? לעובדים? למשקיעים? כל זאת ועוד בפרק 21.
תצטרפו לאימייל השבועי שלנו בשביל לקבל הודעה על פרקים חדשים, לינקים לדברים שדיברנו עליהם, ודרך קלה לשאול אותנו שאלות.