שי עגיב - מרקטינג רוקסטאר

השוק שלכם צפוף? הרבה מתחרים? הפתרון מאוד פשוט כדי שתבלטו ואנשים יתחברו דווקא אליכם!

08/04/2024
00:00:44
שוק צפוף? מלא במתחרים? זה בדיוק הזמן להרים את הווליום! יותר שיווק, יותר סרטונים, יותר תוכן – יותר בולטות מעל השוק.העיקרון פשוט:Know: אנשים צריכים תחילה להכיר אתכם ולהיות מודעים לזה שאתם קיימים.Like: עם הזמן והחשיפה, מי ש"נתפס" ומתחבר אליכם ואל התכנים שלכם - מרגיש חיבור ואהדה אליכם..Trust: ברגע שהם מרגישים שהם יכולים לסמוך עליכם = לקנות מכם הדרך כבר קצרה מאוד ללידים ולקוחות שהם כבר "חמים" ומכירים אתכםוכמה שהם יראו ויכירו אתכם יותר,יתחברו ויאהבו את התוכן שלכם, כך ירגישו מחוברים אליכם יותר –וירצו לקנות דווקא מכם!שיווק = כיף!?ברור שכיף! ליצור תוכן, לדבר על העולם שלכםוכמה שפחות תעשו שיווק ותהיו יותר אותנטיים = ככה השיווק שלכם יהיה יותר חזקיש יותר כיף מזה?? פשוט צרו סרטונים מושכים ואיכותיים (צריכים עזרה עם זה? דברו איתי!) שתפו תוכן מעניין ומועיל.היו פעילים ברשתות חברתיות.ובנו את הקהל שלכם ופנו אליו ישירות.עם השקעה נכונה בשיווק = תוכןתוכלו לבנות קהל נאמן, להגדיל את המכירות ולקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה.#שי_עגיב #מרקטינק_רוקסטאר #שיווק #תוכן ##קהל #MARKETING #מכירות #הצלחהלסיכום: התשובה נמצאת בפשטות התהליך שלכם שנקרא KNOW, LIKE, TRUST - ידע, אהבה, ואמון. ככל שהלקוחות יודעים יותר עלינו, יותר יתחברו אלינו ויותר יאמינו בנו. זהו היסוד של בניית מותג חזק ובניית יחסי אמון עם הלקוחות.כאשר אנו משקיעים ביצירת תוכן איכותי ומעורר עניין, כמו סרטונים מרתקים ותוכן מועיל, אנו מקנים לעצמנו זמן והזדמנות להתעמק בידע של הלקוחות ולהציג את עצמנו כמומחים בתחום. זהו השלב הראשון של KNOW - הידע.הלקוחות שלנו, כמו כולנו, מעדיפים לעבוד עם אנשים שאוהבים ומכירים. כאשר אנו יוצרים תוכן שמשרה חיבור, רגישות, ואישיות, אנו יוצרים קשר עמוק יותר עם הלקוחות. הם מתחברים אלינו, ואנו מתחברים אליהם. זהו השלב השני של LIKE - האהבה.עלינו לזכות לאמון של הלקוחות וכאשר אנו נותנים להם תוכן מועיל, מתוכנן, ואמיןהם יכולים לסמוך עלינו. זהו השלב השלישי של TRUST - האמון.לסיכום, כאשר אנו מבינים את החשיבות של KNOW, LIKE, TRUST, אנו יכולים ליצור תוכן שישפיע לעומק על הלקוחות ויבנה את הקשרים החוזים שבינינו ובין הלקוחות. ובזכות זה, נוכל לזכות לתמיכה ולהעדפה שלהם, ובסופו של דבר, להשיג תוצאות עסקיות מרשימות.