איך זה לקחת חלק בפיתוח של GTA 6? איך מתקבלים לחברת רוקסטאר? ואיזה משחק מפתחים אחרי שמסיימים פרויקט עצום שכזה? ישבנו עם אורן קורן לשאול את כל השאלות האלה, אחרי שעבר מחיפה למטה הראשי של רוקסטאר בסקוטלנד.
אבות וחרבות שוברים ראיונות, התחלנו.
00:00 מי אתה אורן קורן?
02:30 איך מתקבלים לעבודה בחברה כמו רוקסטאר גיימס?
06:30 מה מפתיע בתרבות עבודה ברוקסטאר?
10:10 מקורות ההשראה בגיימינג של אורן.
14:45 הקללה והברכה של מפתחי משחקים.
16:25 למה ההרפתקאה ברוקסטאר הסתיימה?
17:07 המשחק החדש שאורן מפתח: Don't Lose Aggro
23:32 נרטיב VS גיימפליי
25:40 לעבוד בתאגיד ענק VS צוות (קטן) שאני בונה
31:35 למה אין בישראל משחקי AAA?
34:35 הצטרפו לקהילת המפתחים בישראל
35:12 טיפ הזהב של אורן למי שרוצה להתקבל לעבוד בחברות טריפל AAA
עמוד ה-Steam של המשחק של אורן:
https://store.steampowered.com/app/3079160/Dont_Lose_Aggro/
קהילת GameIs (קהילת המפתחי משחקים הישראלית):
https://www.facebook.com/groups/GameISGroup