קידום מוסיקאים שעכשיו גם מוכח מחקרית. ככה עושים שיווק מוסיקאים אפקטיבי
27/06/2023
00:18:19
קידום מוסיקאים עצמאיים יכול להיעשות על ידי המוסיקאים עצמם. קידום מוזיקה באינטרנט זה לא דבר כפי שהוא מורכב. בפרק 98 של 'שרה שרה' פודקאסט שמיועד למוסיקאים ומוסיקאיות עצמאיים, נדון בנושא של כמה פעמים אנשים צריכים לראות אותנו באופליין או באונליין עד שהם הופכים למעריצים שלנו.
---------------
האינסטגרם של שרה שרה עם עדכונים ותכנים יומיים שישאירו אותך בעניינים:
https://www.instagram.com/thesarashara/
קורסים חינמיים למוסיקאים:
https://sarashara.com/i-am-the-business/
פרסום מוסיקה ברשת זה לא העניין, אלא לבנות מודעות למה שאנחנו עושים- מוסיקה.
גם קידום מוסיקה בספוטיפיי תלוי במספר הפעמים שאנשים רואים ומאזינים לנו כדי שיחליטו אם ללחוץ על המודעה שלנו של קידום מוסיקה בפייסבוק או אינסטגרם לספוטיפיי.
למעשה, אסטרטגית פרסום למוזיקאים תישען יותר על שיווק ופחות על פרסום או "לדחוף" את המוסיקה שלנו לקהל שאינו רלוונטי.
תעשיית המוזיקה נשענת בחלק גדול ממנה על בניית מותג אישי של הזמרים/נגנים שלה לכן מיתוג אישי למוסיקאים צריך להיות עדיפות ראשונה עבור חלק גדול מאיתנו.
ככל שמוסיקאים בונים יותר את השם שלהם ושלהן יש להם פחות צורך להישען על פרסום בספוטיפיי כדי לעשות קידום ממומן של המוסיקה שלהם.
הפודקאסט של שרה שרה נוצר עבור מוסיקאים עצמאיים שרוצים לקדם את המוסיקה שלהם או את העסק שלהם בתחום המוסיקה.