להגדיל הכנסות בעסק קטן שמוכר שירות עם הטקטיקה הפסיכולוגית הזו
16/12/2021
00:13:45
איך להגדיל בכנסות בעסק קטן שמוכר שירות? האסטרטגיה הזו לא דורשת מאיתנו עבודה נוספת אלא טקטיקה נכונה של הצגת השירות שלנו. שיחה עם לקוחות, תוכן באתר או מה או בכל אינטראקציה שיש לנו עם לקוחות חשוב להציג את האפשרות של חבילות. אם אתם מתעניינים בנושאים כמו ייעוץ עסקי לעסק קטן הנה קורס דיגיטלי חינם לבעלי עסק קטן שמוכר שירות 'והעסק הזה הוא אני': https://sarashara.com/i-am-the-business/ בואו נהיה לרגע אנחנו הלקוחות. מה קורה כשמציעים לנו לרכוש שירות או מוצר שנראה שיפתור לנו בעיה אבל מופיע רק בגרסה אחת? אלה רק חלק מהרבה שאלות שרצות לנו בראש באותם רגעים הן: " האם לקנות את זה או לא? " " האם אוכל למצוא את זה במחיר טוב יותר במקום אחר? " " האם אוכל למצוא תחליף שיפתור לי את הבעיה בדרך אחרת? " " האם שווה לי לבדוק מי המתחרים האחרים שקיימים באותה קטגוריה בשוק של אותו המוצר/שירות? " " האם לחכות לסייל חגים/סוף עונה/סוף שנה/ בלייק פריידי? " עכשיו ניקח תרחיש שבו יש כמה אפשרויות/רמות לאותו מוצר או שירות שמעניין אותנו. במצב כזה לחלק ניכר מאיתנו תצוץ רק שאלה אחת בראש: איזו מהאפשרויות תתאים לי? כך אנחנו מגדילים את אחוז הסגירות/מכירות של העסק שלנו ומקטינים נטישה של לקוחות פוטנציאליים. אני מרחיב ונותן דוגמאות פודקאסט הזה.
הפודקאסט הזה עוסק בכיצד עסק קטן שמוכר שירות יכול לשגשג ולבנות שם בתחומו. זה כולל מיצוב, מיתוג, שיווק דיגיטלי ועוד נושאים שרלוונטיים לפרילנסרים, יזמים או בעלי עסקים קטנים בעידן המודרני.