המייסד של ספוטיפיי נגד המוסיקאים? ניתוח האמירה שהצליחה לעורר את זעמם של האמנים- שָׂרָה שָׁרָה פודקאסט #23
05/08/2020
00:18:15
"אתם לא יכולים להקליט מוזיקה אחת לשלוש-ארבע שנים ולחשוב שזה יספיק. האמנים שמצליחים היום מבינים שמדובר ביצירת מעורבות מתמשכת עם המעריצים שלהם. זה עניין של להשקיע את העבודה, לספר את הסיפור סביב האלבום וקיום דיאלוג רציף עם המעריצים שלכם". את הדברים האלה אמר לפני כמה ימים דניאל אק, הבעלים והמנהל של ספוטיפיי. בפודקאסט הזה אני מדבר על: ההתייחסות למוסיקה כעולם תוכן, המאפיינים של ספוטיפיי כפלטפורמה והנקודות המשותפות לה עם שאר הפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב.האלגוריתם בשירות המוסיקאים.המגמה של יצירת תוכן מוסיקלי "רזה".איך באמת אפשר בסופו של דבר להרוויח מספוטיפיי.אילו פלטפורמות דיגיטליות הן הכי טובות למוסיקאים העצמאיים.ועוד תובנות נוספות.מזמין אותך להירשם לפודקאסט ולשתף אותו עם מי שזה עשוי להיות רלוונטי עבורו. מודה לך מראש! שָׂרָה שָׁרָה זה פודקאסט שמיועד למוסיקאים בעידן הדיגיטלי. אז אם מעניין אותך תחומים כמו שיווק דיגיטלי של המוזיקה שלך, איך לפרסם את העסק המוזיקלי שלך באינטרנט וכדומה אז מקומך כאן.בברכה, רועי זכאי https://stringle.co.il/digital-consultant-for-musicians/