שיווק דיגיטלי הוא מונח עם הרבה הייפ שמתייחס לאפשרויות שיווק באונליין, כמו קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בפייסבוק, בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום ביוטיוב וברשימות תפוצה. קורס שיווק עצמי חינמי: https://sarashara.com/i-am-the-business/
כמעט כל השיווק היום נעשה בכולו או לפחות ברובו באמצעים דיגיטליים. זה מבורך אבל... הבסיס לשיווק נשאר זהה כמו השיווק הישן. כלומר, אין תחליף לדיאגנוזה, בניית אסטרטגיה וממנה תכנית עבודה. לצערי, הרבה אנשי מקצוע משתמשים רק באמצעים הדיגיטליים שעומדים לרשותם אבל בם רק כלים. ובלי השלבים המקדימים הם נותרים כלים ריקים. מה זה אומר? קמפייינים שלא מביאים לתוצאות ובזבוז של זמן וכסף.
מה זה שיווק דיגיטלי ומה ההבדל בינו לבין שיווק מסורתי? ההבדל העיקרי בין שיווק דיגיטלי למסורתי הוא המדיום שדרכו קהל פוגש מסר שיווקי. בעוד שיווק מסורתי משתמש במדיה מסורתית כמו מגזינים ועיתונים, שיווק דיגיטלי משתמש במדיה דיגיטלית, כגון מדיה חברתית או אתרי אינטרנט. מהי אסטרטגיית שיווק דיגיטלי? אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כוללת הערכה של יעדים ספציפיים הניתנים להשגה באמצעות ערוצים מקוונים. רוב הצרכנים היום נמצאים באונליים ומבצעים עסקאות במכשירים הניידים שלהם. אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מבוצעת היטב יכולה להיות חיונית להצלחה ארגונית והיא חייבת להיות מבוססת על עקרונות שיווק שלא השתנו במאה השנה האחרונות. מהם ארבעת סוגי אסטרטגיות השיווק? ארבעת סוגי השיווק הם מקום, מחיר, מוצר וקידום. על ידי שילוב מאוזן של כל אסטרטגיות השיווק הללו בתמהיל שיווקי, עסקים קטנים כגדולים, יכולים להבטיח שיש להן מוצר או שירות גלוי, מבוקש, במחיר תחרותי ורלוונטי ללקוחות שלהם. מהן אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי השונות? הנה כמה דוגמאות פלטפורמות שיווק במדיה חברתית. שיווק משפיענים. שיווק בדוא"ל. שיווק תוכן. שיווק במנועי חיפוש (SEO). תשלום לפי קליק (PPC) שיווק שותפים. שיווק במובייל.