שָׂרה שָׁרה- לקדם את ( עסק ) המוסיקה שלך

התנהלות מול לקוחות- ביקשו ממך הנחה? במקום להתפתות זה מה שצריך לעשות

09/12/2021
00:15:09
איך להתנהל מול לקוחות פוטנציאליים שמבקשים הנחה? האם לעשות הנחה או לדחות את הבקשה בנימוס?  למעשה הנושא הזה של התנהלות מול לקוחות זה הרבה יותר ממה להגיד באותו הרגע. מכיוון שהבעיה טמונה במיצוב של העסק שלנו בעיני הלקוחות.  ----------------------------- קורס חינם שמלמד אותך איך לבנות שם בתחומך כדי לצמצם מצבים כאלה : https://sarashara.com/i-am-the-business/ -----------------------------  אז מה לעשות כשאנחנו שומעים את זה: " תעשה לי מחיר " " יש מצב לכווצ'ץ' קצת במחיר? " " זה המחיר הסופי? "  אם זה מה שאומרים לנו אחרי שנקבנו בתעריף שלנו אז יש לפחות שתי אפשרויות: הראשונה, שהלקוח מעוניין אך מנסה לראות אם יוכל להשיג הנחה ומקסימום יצליח.  אבל זו השנייה שאמורה להרתיע אותנו והיא שהוא כנראה לא רואה אותנו מספיק ייחודיים/היחידים שמסוגלים/שונים במובהק מהאחרים, או בקיצור ממוצבים באופן שיהיה "שווה את המחיר" שנתנו.  זה המדד הקשוח אך ריאלי של העסק שלנו. זה האופן שבו חווה אותנו הצד השני. אפשר להתבאס, אך אפשר (וחובה) לצמוח מזה.  אני מאמין שרובנו שווים יותר ממה שאנחנו חושבים. אני יודע את זה מהייעוץ שלי לבעלי עסקים שונים, ומהרתיעה העצמית שהייתה לי לפני שנים רבות מכל הקשור במכירות. הפרק הזה נסוב סביב התנהלות מול לקוחות, האם לעשות הנחה ללקוחות, מיצוב, מכירות ועוד