כדי להצליח בקריירה בעולם העבודה של היום, כבר לא מספיקים רק ידע, ניסיון, חריצות או נאמנות לארגון. בין אם אנו שכירים, יזמים או בעלי עסק, אנו נדרשים גם לשווק, להביא ערך מוסף, ולספר את הסיפור שלנו – מי אנחנו, מה אנו עושים ומה הייחודיות שלנו. או במילים אחרות: להפוך עצמנו למותג ייחודי ואטרקרטיבי. על מנת ללמוד איך לעשות זאת נכון, אירחנו את ענת צ'רפק מחנאי, מנהלת משרד יחסי ציבור אשר עוסקת 25 שנה בתחומי יחסי ציבור, מיתוג, ניהול משברים ומנטורינג בשילוב NLP.
דיברנו על:
מה זה אומר מיתוג אישי בקריירה ובחיים?
מדוע זה נהיה יותר ויותר חשוב לבנות את עצמנו כמותג?
איך יודעים מה "טביעת האצבע" הייחודית שלנו ואיזה מיתוג מתאים לנו?
ממה מתחילים, ואיך מפתחים את המותג שלנו לאורך זמן?
טעויות שכיחות במיתוג אישי וממה להימנע
חסמים שמונעים מאנשים למתג את עצמם ואיך להתגבר עליהם
איך עושים את זה נכון וגם שומרים על האותנטיות שלנו?
אנא שתפו עם אנשים שאתם חושבים שהפרק עשוי להועיל להם.
הפייסבוק של ענת צ'רפק מחנאי: https://www.facebook.com/FS.174655
האתר שלנו: https://www.matarot-nlp.co.il
דף הפייסבוק שלנו: מטרות - המרכז הבינלאומי לנל"פ