רוב המטרות שלנו בחיים קשורות בצורה כזו או אחרת בשיתוף פעולה עם אנשים אחרים. השאלה היא כיצד משיגים את ההיענות שלהם? איך מעבירים מסרים בצורה אפקטיבית ומשכנעת, באופן שיגביר את נכונותם של האחרים להקשיב לנו, להבין, להסכים ואפילו לפעול בכיוון הרצוי?
על מנת ללמוד איך לשכנע ולהשפיע, אירחנו שוב את רונית גולדברג, מייסדת ומנהלת אקדמית של מרכז מטרות, עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית בעלת 40 שנות ניסיון בטיפול ובאימון. רונית התמחתה במודל (LAB Profile (Language & Behavior – מודל שמאפשר לזהות בקלות תבניות חשיבה של אנשים ואת המוטיבציות שלהם, וע"י כך להשפיע ולהניע לפעולה. שוחחנו על:
מהי השפעה ומהו התנאי המקדים ליצירתה?
מדוע קשה לנו להשפיע על אנשים מסוימים?
"הכפתורים החמים" שיוצרים היענות – כיצד לזהות אותם ולהשתמש בהם
מהו מודל LAB Profile ובמה הוא שונה ממודלים אחרים של סגנונות תקשורת?
תבניות חשיבה ומוטיבציה ספציפיות, שכאשר תכירו אותן ותעשו בהן שימוש ביומיום, התקשורת שלכם תהיה אפקטיבית, קלה ומשפיעה יותר.
אנא שתפו עם א.נשים שאתם חושבים שהפרק עשוי להועיל להם.ן.
לפרטים על השתלמות אומנות ההשפעה
לאתר של מטרות
לדף הפייסבוק שלנו
עריכה: אור לוי