פודקאסט מספר 386 (מתקרבים לפנטיום?) של רברס עם פלטפורמה - אורי ורן מארחים בכרכור (בלי משקפיים) את תומר מחברת Natural Intelligence לשיחה טבעית על העיקרון של מוצרים פנימיים של חברה (שנועדו לשמש את החברה עצמה) - מתי נכון לקנות מוצרים כאלה ומתי נכון לבנות אותם (Build/Make vs. Buy).
קצת על תומר -
בן 37, גר בתל אביב, נשוי + 2 - והיום VP Product ב - Natural Intelligence, כמעט שנתיים בחברה.
לפני כן כמה סטארטאפים קטנים יותר, בעיקר באיזור החיוג של Cyber Security, Analytics, Data
היום ב - Natural Intelligence מתעסק בעיקר בעולמות של המוצרים הפנימיים ופחות בעמודי האינטרנט שהם Consumer-facing, יותר בכיוון ה-Back-office.
למעשה הנושא של Build vs. Buy הוא “בדמך” . . .
לגמרי - ובשנה האחרונה זה בשיא.
קצת לגבי מה אתם עושים . . .
החברה Natural Intelligence לא לגמרי צעירה - קיימת כבר למעלה מ-10 שנים, מעל 450 עובדים.
מפעילים מאות אתרי השוואות שהמטרה שלהם היא לעזור לצרכנים מכל רחבי העולם לקבל החלטות נכונות יותר לגבי שירותים שונים, בדרך כלל שירותי Online.
החל מהשוואות לשירותי ביטוח דרך Home … קרא עוד