החלטתי לצאת ולחקור קצת את נושא הבינה המלאכותית ולהבין לעומק איך היא יכולה לעזור בניהול העסק, לייעל תהליכים, ובעיקר לעזור לחווית הלקוח ולשפר את המסע שלו.
גליתי עולם שלם של פתרונות אפשריים שיכולים לעזור לקדם את העסק שלנו, לשפר את חווית הרכישה, לייעל את מסע הלקוח. לעזור לחסוך כסף, זמן, אנרגיה.
אבל יחד עם הטוב, יש גם כמה נקודות שאולי כדאי לקחת בחשבון ולשים אליהן לב. כי לא תמיד הכל ורוד בעולם הבינה המלאכותית.
צאו איתי למסע בנבכי ההיסטוריה של הבינה המלאכותית, ואיך היא יכולה לקדם ולייעל את העסק שלכם היום.