נולדנו להשפיע - הפודקאסט של רוזין רוזנבלום על תוכן, שיווק יצירתי והשפעה

איך למשוך את הלקוח הכי מדויק שבשל לקנות מכם

12/11/2024
00:56:00
לימדו אתכם שהלקוח הכי מדויק והכי בשל לקנות מכם, הוא הלקוח שרוצה לפתור את הבעיה שלו.טעות.האמת היא שהלקוח שהכי בשל לקנות מכם, הוא הלקוח שרוצה לפתור את הבעיה שלו, בשיטה או באופן שאתם פותרים את הבעיהרוב המטפלים/מאמנים/יועצים, מפספסים את העניין הזה, וזה גורם לשיווק שלהם להיות קשה במיוחדאז איך מוצאים את הלקוח המושלם הזה, שגם רוצה לפתור את הבעיה, אבל גם רוצה לפתור אותה בשיטה ובאופן שאתם פותרים אותה?ולא פחות חשוב, איך מסבירים את השיטה שלכם, כך שהלקוח המדויק יבין שזו הדרך הכי מתאימה לפתור את הכאב שלו?שאלה מצוינת. ואם אתם רוצים גם לקבל תשובה מצוינתהאזינו לפרק החדש של "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי לבעלי ובעלות עסקים, במסגרת הפודקאסט - נולדנו להשפיעוהפעם אני מייעצת לתומר מילר, מטפל בחרדות