פיצוח השיווק שלך דרך הבנת קהל היעד | דני גדייב וטל ליברמן פרק 41
28/06/2024
00:37:57
אם תחשבו על זה, לייצר עסקה דורשת הבנה מעמיקה עם קהל היעד שלכם. הרי הסיבה היחידה שלקוח יקנה מאיתנו היא שהוא מאמין שהפתרון שלנו יעבוד עבורו על פני פתרונות אחרים. אז איך מייצרים עסקאות? מקדמים את הלקוח בסולם רמות המודעות עד לרמת המודעות שהוא מכיר שיש לו בעיה, מחפש פתרון, מכיר את הפתרון שלנו ורוצה רק אותו. איך עושים את זה? תגלו בפרק של היום.על מה דיברנו?היכרות עם הקהל היעד שלך סולם רמות המודעות וחשיבות ההיכרות איתו כדי לייצר קמפיינים אפקטיבייםרמות מודעות - עד כמה הליד מודע לבעיה ועד כמה הוא מודע לפתרון?היכרות עם השוק והמתחרים היכרות עם הפתרונות האחריםאיך לדעת מה להגיד לכל אחד בשביל לקדם אותו לרכישת המוצר שלנו?באיזה שלב להציג את הפתרון שלנו?איזה מדיה להשתמש לכל רמת מודעות איך להציג את הפתרון שלנו? איך להציג פתרון גם אם הוא מסובך?פרקטיקה: איך אנחנו באמצעות הבנת רמות המודעות מייצרים תהליכי שיווק שמייצרים הרבה יותר סגירות עבורינו ועבור הלקוחות שלנו.יש אנשים שמסתירים את המידע הזה אבל אנחנו? מביאים לך אותו פה בחינם>https://linktr.ee/customerjourney