כשמדברים על שיווק, אנחנו מדברים על לידים, ואנחנו רוצים לידים שהם - חמים, שיודעים על מה מדובר, רלוונטיים ושמעוניינים לשמוע על השירות.רוב בעלי העסקים וסוכנויות הפרסום מתמקדים בשיווק. ואז מתחילים תהליך מכירות.אבל יש עוד דברים שאפשר לעשות כדי לחמם את הלידים שכבר הגיעו.ולכן פיתחנו משפך חימום. מתודה מובנית שמתרחשת אחרי שהליד נכנס. זהו משפך אפטר-ליד.בפרק של היום ניתחנו את משפך האפטר-ליד שפיתחנו, ממה הוא מורכב, למה הוא עובד, איזה חלקים יש בו ועד כמה הוא יכול לעזור לעלות את יחס הסגירה ובעקבותיו את החזר ההשקעה. 1. מה זה דף השבחה?2. מה זה דף הרתחה?3. מה החשיבות של סרטונים לתהליך האפטר ליד בשיטה שלנו?4. מה החשיבות של יחסי אמון בתהליך המכירה?5. איך אפשר לייעל את תהליך המכירה ולהפוך אותו לאוטומטי?6. איך אנחנו יכולים לוודא שהלידים שאנחנו פוגשים איכותיים ויודעים על מה מדובר?7. מהם חומרים טרום-מכירתיים ואיך לעזור למתעניין לקבל את ההחלטה הנכונה?8. ושורה תחתונה - איך מכניסים עוד כסף בלי להוציא כספים נוספים על פרסום.להאזנה או צפייה היכנסו ללינק הזה - https://bmf360.co.il/podcast/ מצורף לכם פה קישור למשפך האפטר ליד שלנו, רק אל תירשמו אם אתם לא רוצים שנחייג אליכם :)https://bmf360.co.il/welcome