איך לבדל את השירות ולסגור יותר עסקאות בפגישות מכירה? | דני וטל פרק 36
17/05/2024
00:37:15
הרבה בעלי עסקים מפספסים עסקאות שהם היו יכולים לסגור באמצעות הטמעה של פרזנטציה נכונה יותר בפגישת המכירה. תהליך המכירה הוא תהליך שמטרתו לייצר אמון ולייצר וודאות ללקוח הפוטנציאלי בתהליך מתן השירות. ולכן, אנחנו יכולים לעשות פעולות שונות משאר המתחרים ולהנגיש באמצעות יצירת פלואו המכיל בידול את השירות שלנו שהליד שנמצא מולנו בסבירות גבוה יותר ירצה לסגור ולהתקדם. על מה דיברנולמה בכלל חשוב לעשות פגישה?מה הסיבה היחידה שלקוחות סוגרים או לא סוגרים עסקה?איך נראה תהליך מכירה איכותי מקצה לקצה3 השלבים לניהול פגישת מכירה אפקטיבית יש אנשים שמסתירים את המידע הזה אבל אנחנו? מביאים לך אותו פה בחינם>https://linktr.ee/customerjourney