מינוף עסקי יכול להתקיים בשימוש מאחד הכלים הבאים: מינוף אנושי (עובדים), מינוף דיגיטלי או מינוף של זמן. בפרק הזה נדבר עם דקלה אפשטיין על מינוף דיגיטלי לעסקים. ב15 שנים האחרונות דקלה עובדת עם מגוון רחב של בעלי עסקים ועוזרת להם להגיע ליעדים מדהימים באמצעות שימוש במינוף דיגיטלי.בשונה מהמון אנשי שיווק, דקלה משתמשת בכלים של נטוורקינג ושיתופי פעולה דרך הדיגיטל ופיתחה את "הבמות הדיגיטליות" דרך שימוש מדויק ביתרונות של בעלי העסקים להם היא עוזרת. לדקלה יש סוכנות שיווק מצליחה שאנחנו בbmf360 משתפים איתה גם פעולה.על מה דיברנו?1. מה הכלים הכי טובים ליצירת המינוף2. דיקלה סיפרה לנו על הבמות הדיגיטליות3. איך הכי נכון לנהל את השיווק ברשימות הדיוור4. מה השימושים העיקריים באוטומציות שמאפשרות מינוף של הזמן שלנו?5. איך לבנות מותג דרך שיתופי פעולה? ומה ההבדל בין מותג רגיל ומותג סביב קהילה?6. איך את משתמש בקמפיינים עם משפיעני רשת? מה התוצאות של מהלך שכזה?7. נשמח לשמוע על case study של לקוח שהתחיל בנקודה X והגיע לY בזכות השיטות שיווק שלך שמשלבות במות דיגיטליות, וניהול השיווק האורגני.8. מה הטעויות המרכזיות שבעלי עסקים עושים בשיווק האורגני שלהם?9. מה הטיפים הכי טובים שלך לייצירת שיתופי פעולה רלוונטיים לעסק?10. 3 טיפים אחרונים לסיוםלהאזנה או צפייה היכנסו ללינק הזה -https://bmf360.co.il/podcast/מתנה: הקורס של דיקלה לבניית שיתופי פעולה - https://diklaep.co.il/digital-shatapim