בניית חומרים טרום מכירתיים לשיפור יחסי ההמרה | דני וטל פרק 37
24/05/2024
00:41:21
אחד הנושאים שרוב בעלי העסקים מפספסים בתהליכי השיווק והמכירות שלהם הוא בניית יחסי האמון. יש דרך, לחזק את יחסי האמון, עוד לפני שדיברתם עם הלקוח הפוטנציאלי שהשאיר אצלכם פרטים והיא באמצעות שליחה של חומרים טרום מכירתיים לפני שבכלל דיברתם עם הלקוח. עסקה נסגרת רק כאשר האדם שעומד מולכם סומך עליכם, בפרק הזה תקבלו הצצה נדירה לעולם שבו בעלי עסקים עובדים משמעותית פחות קשה במכירות ונהנים מהתהליך הרבה יותר.על מה דיברנו?איך להשכיל את הלקוחות ולייצר אוטוריטיההדרכים לצמצם זמן בשיחות ופגישותאיזה חומרים לשלוח כדי לבנות יחסי אמון? איך להכין חומרים - מה הכי נכון מבחינה המדיה וסוג החומר?מה התדירות של שליחת החומרים?איך להשתמש בחומרים טרום מכירתיים לפולואפים?יש אנשים שמסתירים את המידע הזה אבל אנחנו? מביאים לך אותו פה בחינם>https://linktr.ee/customerjourney