רשת האירוח סלינה הונפקה בוול סטריט לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. הכול התחיל כשרפי מוסרי הכיר את השותף שלו דניאל רודסבסקי באחד מהטיולים שלו למרכז אמריקה, הם החליטו לפתוח מרכז מסחרי ובתי נופש בכפר דייגים קטן בפנמה, שהפכו למוקד תיירותי. הם הבינו את הפוטנציאל הלא ממומש של המילניאלס ודור ה-Z שלא מקבלים מענה מהמלונות ובתי האירוח המסורתיים – ושבע שנים אחר כך החליטו לפתוח את סלינה. היום הם כבר עם יותר מ-155 בתי אירוח ברחבי ישראל, אמריקה, אירופה ואסיה והם לא מתכוונים לעצור במטרה להגיע ל-400 סניפים עד 2025. מה הסוד של רשת האירוח והאם היא באמת מייצרת שינוי אמיתי בתחום שלא השתנה מאות שנים? איך בונים יעד מאפס? ומה הדבר שהכי קשה לסלינה ליישם? דובי פרנסס עם מייסד סלינה רפי מוסרי בחסות דן אנד ברדסטריטSee omnystudio.com/listener for privacy information.