דובי פרנסס בשיחה עם מנכ"ל קבוצת פוקס הראל ויזל על ההחלטות המשמעותית שקיבל בדרך להפוך לקבוצת האופנה המובילה בישראל. בתחילת העשור הקודם ענף האופנה נכנס למשבר, השינוי בהתנהגות הצרכנים וצמיחת האונליין הובילו לירידה דרסטית בהכנסות החברות המובילות. ויזל הבין לאן נושבת הרוח והוביל אסטרטגיה ברורה – להוריד את התלות בתחום האופנה המסורתי ולהפוך לבית של מותגים. מאז, החברה משווקת ומחזיקה בזיכיון של המותגים הפופולריים בעולם וכבר שווה יותר מ-5 מיליארד שקל. וגם: עצת הזהב של דן אנד ברדסטריט. בחסות דן אנד ברדסטריטSee omnystudio.com/listener for privacy information.