אסף יניב, Head of Visual Content ב״Artlist״.אסף, איש מדיה וקריאייטיב, התחיל את הדרך המקצועית שלו בעולמות המוזיקה והווידאו כשהופיע עם הקאסט הבינלאומי של להקת "מיומנה". במשך כ-7 שנים אסף יצר תוכן מוזיקה ווידאו ללהקה וניהל את ההיבט הטכנולוגי, וזכה לקחת חלק איתם בסיבובי הופעות ברחבי העולם. משם, גר ולמד 4 שנים בניו יורק ועשה כפרילנס פרויקטים של מוזיקה ווידאו לסטארטאפים ישראלים. בהמשך, השתלב בחברת Kaltura, שם הקים את מחלקת הוידאו והקריאייטיב, ואח"כ מצא חיבור טבעי לרקע הרחב ולניסיון האמנותי שלו, כשהצטרף ל״ארטליסט״ לנהל את הצוות והתוכן של פלטפורמת ה-Footage של החברה. אסף שיתף אותנו בשיחה כיצד הגיע ל״מיומנה״ וכיצד החליט לבצע את המעבר לעולם ההייטק. כמובן שדיברנו גם על סיפורים ותובנות מתחילת דרכו המקצועית, על צמתים ואתגרים גדולים לאורך הדרך וטיפים כלליים לכל מי שמתלבט במה לעסוק בעתיד.