הרבה לפני שטקס האוסקר הפך לאירוע המוביל שמשלב בין שואו לבין ביזנס, פסטיבל קאן הציג לעולם את הבמה שמחברת בצורה המושלמת ביותר בין עסקים לבין שעשועים. שבוע שבו כל אנשי התעשייה נעים בין כוכבניות בבגדי ים לבין עסקאות הפצה בעשרות ומאות מיליוני דולרים, בין סרטים מכל רחבי העולם לבין שוברי קופות הוליוודיים. שבוע שבו כל הכוכבים האמריקאים יוצאים לנופש באירופה, עוברים לכפכפים ושורטס ומתמסרים לפתיחות האירופית. והשבוע, לרגל סיום פסטיבל הקולנוע בקאן 2021, חושפים אליחי וידל ורותה קופפר את הקשרים בין ההופעות המרשימות על השטיח האדום לבין האינטרסים הכלכליים שמאחוריהן. מה חושב המנהל האמנותי של הפסטיבל על ההשפעה של נטפליקס על תעשיית הסרטים העולמית, אילו אולפנים נפגעו בצורה הקשה ביותר עקב מגיפת הקורונה ולמה דווקא מפלצות הסטרימינג יכולות להציל אותם? בפרק ה-13 של הפודקאסט "קאש אנד טראש" נשמע כיצד משפיעני הרשתות החברתיות למדו לנצל את הבמה התקשורתית שהיתה שמורה עד עכשיו לסרטי קולנוע, כדי לקדם את עצמם ואת המותגים שמממנים אותם וגם על הקשר בין בגד הים של בריז'יט ברדו לבגד הים של סאשה ברון כהן.