לפרטים על הקורס לארגון זמן שלכם המאזינים מגיעה 10% הנחה - באתר.
קראו גם את הספר "אנשי הקשב".
לפי ההערכות, מבין כלל העובדים במשק, בקרב מנהלים, יש אחוזים גבוהים של אנשי קשב! אחת הסיבות היא הפעלתנות שאופיינית להם והצורך המתמיד בריגושים ובאתגרים חדשים. גם היכולת לקפוץ מנושא לנושא מנוצלת אצל המנהלים ל"מולטי טסקינג" וניהול תחומים שונים בו זמנית.
בנוסף, חוסר השקט והתזזיתיות שמאפיינים את אנשי הקשב דוחפים אותם להתבלט ולהגיע להישגים גבוהים יותר מאחרים, ואז להמשיך לאתגר הבא עם המרץ וההתלהבות. מנהל מסוג זה הוא גם מנהל שיפעל לחדור לשווקים חדשים, ינסה יוזמות חדשות, יוסיף לחברה חידושים טכנולוגיים ויגייס עובדים חדשים שישיקו תחומים חדשים בחברה.
אנשי הקשב המנהלים מסוגלים לעבוד שעות ארוכות ולגלות התלהבות, עודף מרץ ויכולת לפתור בעיות בלחץ של זמן. פרוייקטים חדשים זה דבר שהם חזקים בו, אבל... הפרטים היומיומיים של ניהול הפרויקטים הם אלו שמאיימים עליהם.
כי לצד החוזקות, ישנם גם קשיים. כמו הקושי להוציא לפועל את הרעיונות היצירתיים, להתארגן, להתחיל ולסיים משימות, וגם: חוסר יכולת לסבול שעמום, חוסר סבלנות, חוסר ביטחון, ובנוסף: דחיינות, אימפולסיביות, מוסחות, חוסר ריכוז בשיחות, פגישות, או משימות רוטיניות, מצבי רוח משתנים, תחושת תת הישגיות ונטייה להתנהגויות התמכרותיות.
אבל כשמודעים להפרעת הקשב אפשר לטפל ולמזער את הקשיים ולסייע בהתנהלות טובה יותר בעבודה וגם בבית. בפרק הזה נדבר על החוזקות והקשיים, וניתן כלים פרקטיים שיעזרו.