פרק ספיישל של "ניוזפלאש" שהפעם יוגש ע"י ג׳ואנה לנדאו, בוגרת אונ׳ קיימברידג׳, מייסדת ונשיאת עמותת Vibe Israel שמטרתה לקדם את הסיפור הישראלי בעולם בעיקר למילניאלים ו-Gen Z.
גו'והנה בפרק חובה שמציידת בארגז כלים תודעתי ללוחמי הרשת בעקבות המלחמה.
איך עושים הסברה תחת אש בנסיבות כל כך היסטוריות?
מי הקהל שלנו?
כיצד מעצבים נרטיב ישראלי לקהל הבינ"ל השקט?
מה מסר העל וכיצד לקבע אותו?
למה השימוש החטופים הוא הקלף החזק ושיתוף תמונות זוועה לא?
ואיך ניתן לשמור על דעת הקהל עבור ביידן.